Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

18 Augusti 011 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

God morgon, god morgon!
Igår blev det att följa med Natalie på en grej, och det verkade gå jätte bra.
Efter det åkte vi förbi Aspudden för hon skulle hämta lite grejer, men roligare än så blev det inte utan vi åkte hem till mig och var med prinsessorna, och även tvätta och städa blev en del som fick stå på min lista.
Känns skönt när jag verkligen gör det, för då luktar allting så gott sen ju, haha.
Gick och la mig ganska tidigt, och natten var inte så tung som jag trodde att den skulle bli.
Den blev nästan perfekt jämfört med dom andra nätterna.

Idag väckte Lilja & Nova mig vid halv åtta.
Lika bra det egentligen, så man inte sover bort hela dagen.
Gick upp och åt frukot med Natalie och därefter så blev det att umgås med Nova innan det var dags för henne att gå till dagis, och även såklart umgås med Lilja & Natalie, men dom umgås bra tillsammans så känns ibland att man är ivägen, haha. Fast så är ju inte fallet och det vet vi ju alla om.

Men idag blir det att vara hemma fram till klockan halv två då jag går ner till Mamma's jobb med Lilja och umgås lite med allt folk där, innan det är dags för mig att möta upp Natalie och en även Älsklingen min, och därefter invänta Natalie's mamma och henne man.
Jag kan kan garanterat säga att kvällen kommer bli jätte rolig och trevlig.
Vad ska ni göra ikväll?

I helgen blir det att umgås med Älsklingen min förmodligen..
Guud vad jag saknat honom, saknat att ha honom nära mig heeeeeeeeeeela tiden.
Min underbara fina!

Nej, nu ska jag lägga min dotter för att sova och en titta på sjunde imlen och invänta Hem till gården, och äta hemmagjord hamburgare, mumma!

Laaaaaaaaaaaaaaater!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej =) Måste bara säga att din dotter är sjuukt söt! Du verkar vara en jättebra mamma! Jag undrar bara om Liljas pappa är svensk eller vart han kommer ifrån? Och hur har det gått med deras kontakt? Träffas dem nu eller blev det inget av det?

    2011-08-18 | 16:33:05
    Bloggadress: http://shakilatequila.blogg.se/
  • Maria säger:

    Ha en fin kväll

    Kramiz

    2011-08-18 | 18:52:44
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Janet säger:

    Åh om jag kunde, jag har så jävla svårt för att gråta så än så länge har jag det inom mig.. Det ska inte vara lätt tydligen. Men det värmer verkligen, tack söta fina Emelie <3

    2011-08-18 | 22:51:02
    Bloggadress: http://muskarcusamotrebakurva.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Visst är dom :) Mina prinsar <3

    2011-08-19 | 21:55:43
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: