Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Torsdag den 4 Augusti.

Kategori: Mammalivet

Hello people!
Var ju om sagt i Kungsträdgården idag.
Vi gick runt vid Pride och kollade på det mesta, fanns dock inte så mycket att se, men hann få mig vattenflaska och lite godis, innan det var dags att träffa G, så att han fick umgås med sin dotter.
Jag pratade hela tiden med min Mamma som följde med som sällkap.
Jag vill liksom inte lägga mig i, det är hans tid med henne och då är det inte JAG som ska bestämma.
Vill ju egentligen inte ens vara där, men vill inte lämna min prinsessa ensam med honom än.
Men vi har planerat in en dag snart då jag bara ska lämna henne till honom, och han ska få ha henne helt ensam i tre timmar, och jag är så himla nervös.
Visst det är hennes pappa, men jag är ändå nervös att hon ska få vara ensam med honom, helt ensam utan att jag ska kunna se allting, inte för att han skulle göra något han inte borde.
Men det är trots allt MITT BARN och jag har liksom inte riktigt fattat än att G är hennes pappa, trots att jag vetat det en jag visste att jag var gravid.
Lite jobbigt det där, men det går nog bra.
Har ju ett tag att lugna ner mig på.

Imorgon blir det att träffa världens bästa Natalie i stan och därefter åka till BVC med Lilja.
Blir till att väga och mäta henne, undra hur mycket prinsessan gått upp nu och efter vi varit där så har vi inga direkta planer, men blir nog till att träffa Natalie och J igen. Himla nice ju, aldrig träffat J men vill ju träffa han och verkligen lära känna Natalie's kärlek.
Men på kvällen blir det iallafall att tvätta en del kläder, inför Lördagens prideparad.
YEAAAAAAAAAAAH!

Men nu ska jag ordna det goda inför kvällen, och mata min dotter innan det är dags för Noll tollerans med MammaHur ser er Torsdagskväll ut?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: