Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tisdagkväll.

Kategori: Mammalivet

Kvällen har inte bjudit på någonting speciellt.
Väntat på mina föräldrar, och bara myst lite med Lilja & Natalie.
Men efter ett tag somnade jag, då natten som sagt inte var den bästa.
Vaknade vid nio att min Älskling ringde och pratade lite, men eftersom jag var lite grinig då jag både var hungrig och trött så la vi på ganska fort för att undvika lite saker.
Gick upp och gjorde i ordning mat och åt, fick bli det enklaste enkla.
Makaroner med korv, haha.
Tog en cigg efter med Natalie och passade på att prata med Älsklingen min igen.

Nu har jag nyss spelat Cityville igen, och smsar med min underbara Älskling.
Kan man ha det bättre än jag?
I don't think so.

Imorgon blir det att umgås med Natalie och följa med henne på en grej och sen även tvätta och städa här hemma, så jag inte behöver stå heeeeeeeeeeeeeeeela nästa vecka sen och göra i ordning inför dopet.
Känns inte så roligt faktiskt.

Laaaaaaaaater!


Natalie & Jag - Arlanda ecpress 07 påväg mot Marmaris.

Kommentarer

  • Cattis - PTSD tjockis & gravid säger:

    Jo sommarbarn, det är jätte trevligt, och nu ska jag få en son på vintern.. (Det var lättare att bära dotter på vinterhalvåret kan jag säga dig) :D



    Nu läggs du till på gissningsleken :D

    2011-08-17 | 00:08:17
    Bloggadress: http://catherine.nu
  • Maria säger:

    Är Natalie din syster eller kompis?

    2011-08-17 | 06:48:36
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Cattis - PTSD tjockis & gravid säger:

    Vart bor du nånstans då??

    Du har ju precis fått, så det är nog bäst att vänta lite.. :D

    Tills du har eget och allt sånt.. Blir ju helt annorlunda ju.

    Du har väl inga bråttom.. Hur gammal är du förresten?

    Min kille är halv polack och halv irakkurd.. Så ja.. Lite väl blandat.. Men han är ju så jädrans svensk..

    Jag är ifrån England, så våra barn är roliga blandningar :D Sjv då? Din kille alltså?

    2011-08-17 | 08:36:34
    Bloggadress: http://catherine.nu
  • Anonym säger:

    express...

    2011-08-17 | 16:24:37
  • Elin säger:

    Nyfiken

    Har följt din blogg ett bra tag, var de inte så att Natalie också var gravid ett tag vad hände sedan ??

    2011-08-17 | 20:37:11

Kommentera inlägget här: