Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Svetlana.

Kategori: Frågestund

Hej! Kul att du tycker om min blogg och har läst den länge, det värmer och uppskattas. Du undrade lite om min tid i Marmaris och om jag säger så här; Marmaris kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och stor betydelse i mitt liv. Jag saknar Marmaris och har funderat på att åka dit men då med dom jag älskar mest och bara njuta av vardagen som den är där nere. Ingenting är ju bestämt eller så men prat har det varit om att åka dit. Sista frågan du undrade var om jag hade kontakt med Fecri. Och jag kan med glädje säga att jag inte har kontakt med honom. Jag vill inte ha kontakt med någon person från mitt förflutna med tanke på att jag har världens finaste pojkvän idag och skulle inte ändra det jag har mot någonting i världen. Älskar att du ställer frågor och undrar du mer är det bara att du skriver. Ta hand om dig. Peace and Love / Emeliie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: