Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

svar till Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

För det förta är du otroligt feg som inte vågar stå för vad du tycker med ett namn eller e-mail adress, så egentligen borde jag inte ens lägga ner någon energi på din kommenterar men jag väljer att göra det och det är sista gången någon anonym får uppmärkamhet i bloggen, annars svarar jag i kommentarfältet.

Postat av:
Shit, sluta tyck så jävla synd om dig själv. 
Att din pojkvän ens orkar åka till dig "spelade på mobilerna" Oh my good.... FAIL som mamma och som flickvän!

Jag var sjuk men inte tyckte jag synd om mig själv direkt.
Utan tyckte snarare att det var jobbigt att vara sjuk på min dotters dop, då jag ville kunna vara delaktig mer än vad jag var för som jag skrivit i bloggen är dopet en viktig del för mig i mitt barns liv och mina kommande barn liv.
Jag vet inte vad du baserar att jag är dålig mamma på, men alla har vi olika åsikter om det.
Men jag tycker att jag är en bra mamma, som väljer att må bra för mitt barns skull, väljer att ibland göra saker på eget håll och inte tillsammans med mitt barn för att mitt barn ska må bra, och känna: MIN MAMMA MÅR BRA! För det är en viktig del för mig, att Lilja känner att henne föräldrar mår bra, för annars kan ett barn känna ett sorts misslyckande, att det är dom som gör en att må dåligt.
Det som fick mig att skratta mest åt din kommentar var ju bara att du skrev att jag är misslyckad som flickvän, finns det något speciellt sett man ska vara som flickvän? Och måste man heeeeeela tiden göra något som pojk & flickvän? För det är inte riktigt så det fungerar för mig, för mig ska man kunna göra ALLT ihop även dom där tråkiga sakerna, men som jag även nämnde i det inlägget du kommentera: JAG VAR SJUK och kunde inte göra så mycket mer & så länge inte min pojkvän klaga så är jag nöjd.
Kanske din pojkvän inte accepterar en lugn stund när du mår dåligt och har feber, kanske vill han att du ska massera hans fötter, gå ut krogen, göra allt för honom med mera, även fast du fryser och knappt orkar lyfta huvudet med mera.
Men då borde du nog byta pojkvän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: