Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kan inte sova.

Kategori: Mammalivet

Hostan har tagit över min hals, och det gör extremt ont bara jag försöker svälja ner men undviker att göra det. Jag har ingen energi, har somnat bort för någon minut men tröttheten är ett faktum. Känns som att jag ska hosta ut lungorna och jag fryser och vill bara ligga under täcket hela tiden. Har ont emellan brösten också, och hostan gör det inte ett dugg bättre och det värsta är nog tankarna som snurrar inom mig. Jag tänker & tänker men kommer inte fram till något bra, utan det dyker bara upp dåliga nyheter heeela tiden.

Pratade nyss med Älsklingen min som jag åkte ifrån tidigare idag. Till och med han hörde hur mycket värre allting blivit med hostan och allt och det här ju ändå bara gott någon timme, men kan inte göra så mycket mer än att ta hand om min dotter och lägga min förkylning åt sidan.

Nej nu ska jag göra i ordning mat och sen ta alvedon så att denna jäävla huvudvärk, bröstvärk och halsvärk försvinner så att jag kanske kan sova åtminstone EN timme inatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: