Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Jag älskar dig.

Kategori: Kärlek

Nu är det redan Söndag och bara om några dagar blir min prinsessa 2 månader, fatta vad tiden går fort.
Men ännu mer sjukt är att jag och Älsklingen har varit tillsammans i 7 heeeeeeeela månader nu, och jag är mer kär nu än vad jag var då, jag älskar honom mer än vad jag gjorde då, och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Han sitter i hjärtat och jag hoppas få spendera hela livet med honom.
Antingen är det han och jag och Lilja, eller så lever jag ensam med Lilja.

Finns liksom ingen annan för mig, och den kärleken jag har för Älsklingen min har jag aldrig känt i hela mitt liv. Han har gett mig styrkan att tro på mig själv, han har gett mig kärlek, han har gett mig lycka men han har även tagit något, han har tagit mitt hjärta.

Älsklingen min, du är min livs kärlek!
Jag älskar dig idag, imorgon och föralltid.
Du är det bästa för mig, du är min MAN!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Kul att du är så kär! Själv har jag vart med min kille i 18 år nu och vi träffades första gången när vi var 14 år , min första kärlek.



    Kram på dig

    2011-08-07 | 14:19:59
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: