Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Avundsjuk.

Kategori: I'm asking you.

Fick nyligen sms ifrån Jenni som är på Rhodos med hennes man Christian att dom ska åka till Turkiet och Marmaris imorgon, bara över dagen dock men jag kände hur suget kom att vilja åka utomlands. FYYYYY!
Även fast det är varmt i sverige och jag dör ju nästan av denna värme.
Men jag vill åka utomlands och blir det som jag vill, så blir det snabbare än jag tror.
Men hur om helst, ville bara skriva några rader om vad ett sms kan få mig att längta efter att få komma utomlands med den / dom människorna jag älskar met.

Vad är ert favoritställe?
Vart skulle ni vilja åka?



Jag och Jenni - 30 Juli 011

Kommentarer

  • kajsa säger:

    ja ska fan utomlands ja , nu e de min tur haha . . o sen skiter ja i vad som tycks om den saken :)

    2011-08-04 | 20:17:18
  • Tess säger:

    Turkiet<3

    2011-08-06 | 00:53:45

Kommentera inlägget här: