Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

4 Augusti 011

Kategori: Mammalivet

Lovar ett en bättre uppdatering kommer under kvällen eller morgondagen.

Igår var jag & Lilja iallafall med Johanna & hennes fina fina son sami, dog lite av han charm.
Vi var vid stockholm pride och hade det mysigt, hennes kompis E kom förbi också.
Kom inte hem för ens ganska sent på kvällen, blev att äta middag och smsa med Natalie och hoppa jag ner i sängen och prata med min underbara och fina Älskling.  Lilja var ganska grinig, men även hon var ju ganska trött efter dagen långa med underbara äventyr som vi var med om.


Idag så ska jag, Lilja och Mamma åka till stockholm pride igen och därefter blir det att träffa G. Känns väl egentligen inte alls roligt, men jag måste för Lilja's skull, skönt ändå att min Mamma följer med å jag inte behöver känna mig helt ensam och för att det inte ska bli några problem.


Nu blir det att fortsätta titta på Hem till gården och sen börja ordna sig för att åka till Kungsträgården.

Heippa!

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Mys pys måste göras om ! <3 Snaaaaaaaart <3

    2011-08-04 | 13:55:33
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • Maria säger:

    Halloj!



    Kostar det nott att vara i kungsträdgården under Pride??

    Kram Maria

    2011-08-04 | 16:45:08
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: