Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

30/8-11 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hello people!
Igår blev det en tidigt natt för mig.
Älsklingen gick och la sig tidigt, och jag bestämde mig för att jag ville väcka honom vid 04.00 på morgonen genom ett telefon samtal, och därför blev det en tidig natt. (han skulle upp då)
Men somnade om nästan direkt efter att jag ringt Älsklingen min.
Och vaknade vid halv tio av att Lilja vaknade, mitt fina och underbara hjärta! ♥
Vi låg och mös i soffan ett tag, innan jag gick upp och gjorde mat till henne och hon låg och 'pratade' med sig själv, vi började spela Cityville och skicka grejer till Natalie som är ny på den fronten, så skickade lite saker till henne, men tycker det är superkul att hon börjat, och hoppas hon börjar spela som en galning precis som jag, haha.

Har även kollat mitt konto och det är bara positivt.
Över 7000 kr sitter där, eftersom jag inte fått någon föräldrapenning för en nu, haha.
Det går bra nu!

Blir till att åka ner till sickla köpkvarter och bland annat gå på ICA KVANTUM för att handla bland annat massa mat till Lilja och även några fler blöjpaket, så det finns hemma så jag inte behöver oroa mig, och även handla la som jag är grymt sugen på.
Och kanske blir det en och annan butik och handla något fint.
Vill ju hitta något fint till min Älskling, inte för att han fyller år eller något.
Vill bara visa uppkattning att jag har honom i livet.
Jag som är så FAIL som flickvän, haha!

Men nu ska jag fortätta prata med Natalie via facebook-chatten.
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: