Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

29 Augusti 2011 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Dopet i Lördags blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, då jag bara blev sjukare och sjukare för varje minut som gick, stod inte ens framme i kyrkan utan satt på en bänk och typ mådde dåligt, var tvungen att springa ut för att spy. Det var riktigt jobbigt och jag kände mig som en hemsk mamma.
Men är himla glad över alla människor som kom och skickat lyckoönskningar.
Lilja fick så fina presenter, och man kan inget annat än att älska dom.
Tack till er alla!

När dagen var slut och vi var hemma igen, så packade jag och Älsklingen upp allting som skulle upp och ställde in massa saker i kylkåpet och sen så la vi oss i sängen vi skulle sova i och bara mös lite.
Vi låg där ett bra tag, Lilja ville inte sova trots att hon var helt färdig.
Hon hade knappt sovit under hela dagen.
Men tillslut somnade hjärtat i sin vagn och jag och Älsklingen la oss och spelade på våra mobiler, inte det roligaste men jag kände mig inte pigg på någonting annat så la mig och sov och vaknade inte för ens dagen efter.

Igår så gjorde vi ingenting, vaknade och mös och tog hand om Lilja.
Vi spelade mesta del på våra mobiler, haha.
Roligt liv.

Vid 17.30 började vi röra oss ner mot bussen, men tydligen hade en buss gått önder så blev till att ringa Pappa och han körde oss till Centralen där jag lämnade av Älsklingen min vid bussen mot Gävle och det är inget jag är direkt glad över, men han var tvungen att åka tillbaka hem till honom.

Då åkte vi hem igen, och jag låg mest i sängen och hade så himla ont i magen.
Mamma gav mig en tablett men den hjälpte inte, somnade ganka tidigt men eftersom jag vaknar när Lilja vaknar om natten blev det att ringa Älsklingen några fler gånger under natten.
Min underbara Älskling. ♥

Vaknade vid 07.15 idag och är helt färdig nu, då för det första denna smärta i magen tar all min energi och sen för att klockan var lite när jag vaknade, men men..
Men blir till att ringa Föräkringskassan och Familjerätten.
Hörs senare!


Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Du hade ju en låt i slutet. Det vackraste jag vet :p hehe. Ska också ha låt fast låten som spelades på radion samtidigt som Sami föddes :D

    2011-08-29 | 13:25:51
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Shit, sluta tyck så jävla synd om dig själv.

    Att din pojkvän ens orkar åka till dig "spelade på mobilerna" Oh my good.... FAIL som mamma och som flickvän!

    2011-08-29 | 16:48:21

Kommentera inlägget här: