Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

27 Augusti 2011 Lördag.

Kategori: Mammalivet

Hello!
Igår blev det först att ordna upp allting för dopet idag och sen blev det att åka till Kvarnen med Älsklingen min, Martin & hans kompis Christian, där vi även träffade Zandra & Ann-Helen och några dom känner.
Vi dansade och hade allmänt roligt, men vi halv två sa jag och Älsklingen hej då till folket och tog tai hem.
Väl hemma kunde jag inte sova, frös hela natten och behövde springa på toa en gång i timmen.
Inte den roligate natten vill säga.
Vaknade och frös fortfarande, Älsklingen min kände på mig och sa att jag var jätte varm, han bad mig ta alvedon, men efterom jag är så anti-alvedon, treo och allt sånt där (då jag har problem att välja tabletter och tycker brus smakar Urban eller något). Men tillslut gav jag med mig och tog två panodil.
Och det hjälpte lite faktiskt.
Jag mår lite bättre nu men Älsklingen min värkar inte må så bra, älskade. ♥
Jag vill ju att han ska vara frisk.
Men hur som..
Nova kom på morgonen och vi ordna upp allting i rummet.
Efter ett tag åkte min Pappa & Mamma ner till båten för att hämta min Farmor & Min faster Babi.
Medans dom var borta så mös Nova, Älsklingen min, Lilja och jag i vardagrummet.
Eller det gör vi ju fortfarande..
Men blir till att börja göra sig redo för dopet nu, för om cirka en halv timme åker vi mot kyrkan eftersom Pappa kör oss men ska även hämta upp min moster och då blir bilen full.
Uppdaterar kanske senare idag!
Laaaaaaater!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Sv: Tack så mycket =) Ska lägga till dig på bloglovin =) behöver lite nytt att läsa. Ja ca, 1.5 mån skillnad mellan dom.

    Jag är från Malmö =)

    2011-08-28 | 15:18:34
    Bloggadress: http://kliingan.blogg.se/
  • Emma Pelosio säger:

    jag kan tyvärr inte längre det för den sidan som jag kunde går inte längre... och sen har jag tyvärr inte tid för det heller =(... hoppas du hittar någon annan som kan Kram

    2011-08-28 | 18:49:30
    Bloggadress: http://emmapelosio.blogg.se/
  • Maria säger:

    Hallij!



    Synd att du vart dålig, annars låter det som om ni fick en kanon kväll



    Love Maria

    2011-08-29 | 07:19:22
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: