Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

26 Augusti 2011 Fredag.

Kategori: Mammalivet

God morgon, god morgon.

Natten har varit sisådär, hostar fortfarande en del så måste fortfarande sitta upp och sova, inte så roligt, men hellre sover jag några timmar än att hosta hela tiden för jag vill ligga ner.
Pappa kommer snart hem, och vi alla sitter väl och väntar på honom trots att han bara varit borta några dagar.
Men kan liksom inte undgå att sakna honom, samma sak är om jag är borta ifrån mina föräldrar.

Idag blir det att först följa med Natalie på en grej och därefter blir det nog att handla allting inför imorgon, och ordna det mesta klart inför imorgon innan det är dags för mig och Lilja att hämta Älsklingen min ifrån Centralstation och vi lär väl bara mysa hemma hos mig idag, vi alla tre som en liten familj.
Underbart!

Jag saknar att vara gravid.
Trots att jag knappt hade någon mage, saknar jag magen min.
Jag älskade att vara gravid, men blir inget barn på minst ett år iallafall.
Vill att Lilja ska vara minst ett och ett halv innan jag ens tänker på att bli gravid igen.
Men man vet ju aldrig.

Nej, nu blir det att vara social med Natalie medans Lilja sover.
P&K!

Bjuder på en bild ifrån när jag var gravid.
Mars 11

Kommentarer


Kommentera inlägget här: