Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

22 Augusti 2011 Måndag.

Kategori: Resa

Maten igår blev som den blev, den vart inte äcklig men eftersom Älskling ska hjälpa till så var det typ han som gjorde maten och inte jag, och då blir ju förstås alltid maten god.
Får bli någon annan gång jag lagar middag åt honom.
Men vi grillade iallafall senare på kvällen och hade det jätte mysigt.
Idag vaknade vi iallafall av att Älsklingen's telefon ringde.
Vi åkte iväg och fixade lite äranden, fick ju tillbaka 1900 kr på skatten.
TJIIIIIIIING!

SÅ hämtade ut dom pengarna, och gick runt i stan och tittade.
Hittade inte ett skit att köpa, men lika bra var väl det.
När vi kom hem igen, så blev det till att bara gå hem och vända för att åka till Lidl.
Vi handlade det vi skulle och sen blev det hem igen, där jag satt mig vid datorn direkt.
Blev att kolla facebook, och spela Cityville såklart och ordna där och sen läsa bloggarna jag följer.

Och nu ska jag diska och sen blir det att umgås med min man.
Puss & Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: