Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

21 Augusti 2011 Söndag.

Kategori: Resa

Hello people!
Hade en underbar kväll igår tillsammans med min Älskling.
Vi gjorde inget speciellt, men lite karaoke blev det trots allt.
Fan vad jag älskar att sjunga karaoke, trots att jag inte kan sjunga så bra så bara älskar jag att kunna ta mikrofonen och sjunga ut, spelar ju liksom ingen roll hur dålig man är, applåder får man ändå alltid, haha!

Jag minns hur jag och Natalie sjöng karaoke i Turkiet.
Vi sjöng både Take a bow - Rihanna och Hero - Mariah Carey och trots att jag skämdes, så älskade jag det ändå. Jag har sjungit karaoke så många gånger att jag knappt kan räkna, men dom som jag minns mest är just dom med Natalie, för vi kan prata om det än idag om hur vi sjöng och hur roligt men ändå pinsamt vi tyckte det var.

Tycker ni om karaoke?

Kommentarer

  • Tess säger:

    Jag gillar karaoke. :) Det är jättekul ju! Men skulle aldrig sjunga nykter dock men efter ett par glas hahaha..

    2011-08-22 | 00:45:01

Kommentera inlägget här: