Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

18.03

Kategori: Resa

Halloj!
Ingenting har hänt idag, utan har bara myst med min fina Älskling.
Har lovat honom att laga middag idag, så det är precis vad jag får ta och göra snart, men idag blir det något lite mer komplicerat än korv med makaroner, nu blir det makaroner med köttfärssås.
Hoppas bara att han tycker om det, men gjorde det ju en gång här förrut och då tyckte han ju om det, så han lär ju göra det nu också.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, lär nog bli lite mys framför tv:n, kanske grillar vi lite ikväll, det är så himla mysigt att bara starta grillen och typ grilla en kycklingbit var och bara prata om allt som livet berör. Det bästa med min pojkvän är att han inte bara är min pojkvän, han är verkligen min bästavän också.
Jag kan verkligen öppna mig för honom till hundra procent, och han finns alltid där och stöttar och lugnar ner mig när det är något som tynger mig, och jag har lärt mig att det är viktigt.
Man måste kunna prata med den man håller kär, för annars fungerar det inte.

Men nu ska jag laga mat, innan Älsklingen min gör det själv.
Puss & Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha, ja det är det iaf ingen tvekan om =) Du har en riktigt söt dotter!!

    2011-08-21 | 20:44:09
    Bloggadress: http://shakilatequila.blogg.se/
  • Gniztra säger:

    Söt blogg du har :-)

    Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



    www.Gniztra.com



    Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

    Puss

    2011-08-21 | 21:46:58
    Bloggadress: http://www.gniztra.com
  • Cattis - PTSD tjockis & gravid säger:

    Va mysigt ni har det då.. Det är ju så det ska vara.. Jag hoppas maten blev gott i alla fall :D

    2011-08-22 | 10:05:53
    Bloggadress: http://catherine.nu

Kommentera inlägget här: