Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

16 Augusti 011

Kategori: Mammalivet

Merhaba!

Natten har varit jobbig, somnade inte för ens vid typ halv sju på morgonen av att hostan tagit över min kropp igen. Inte för jag är bortskämd, men är så otroligt glad och tacksam att jag bor hemma eftersom den där lilla ectra hjälpen finns där om man behöver den, som nu när jag är sjuk och knappt orkar andas själv. Då är det skönt att kunna ha min Mamma & Pappa där, men även Natalie är hon ett stöd.

Idag blev det att äta kyckling med penne och därefter kolla på Hem till gården, och sen göra oss redo för att åka mot Nacka Forum med Natalie. Köpte en jätte söt t-shirt till prinsessan, blev helt förälskad i den och den kotade ju bara 19 kr på Cubus så det blev att jag var tvungen att köpa den, både billig och FIN!
Vi tog oss även en varsin glass vid Burger King, och hade oss några goda kratt.
Men en kort stund därefter bar vi oss av hem till mig igen, där vi inte varit så länge.
Jag har hunnit läsa bloggarna jag följer, och även kollat lite inför Torsdag.
Nu är det Cityville som är kvar innan jag kan checka av att datorn är avklarad för idag.

Love


Kommentarer

  • Maria säger:

    Orkar du springa i affärer när du e dålig??



    Kram Maria

    2011-08-16 | 19:47:59
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Dom flyttar bara till Årsta :) Såklart kommer träffa honom lite då och då. Imorgon ska vi hämta honom på dagis !! Är hur lycklig som helst ! :)

    2011-08-16 | 20:48:14
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: