Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

15 Augusti 011

Kategori: Mammalivet

Hello!

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag men har inte direkt haft något lust.
Är grymt förkyld och har varit det sen i Torsdags, och har även smittat Natalie och även Lilja har blivit lite hostig, lilla hjärtat mitt. ♥ Vill inte att hon ska vara sjuk, men har ringt och sålänge det inte bli värre säger dom att det är OK, så håll tummarna med mig om att det inte blir värre.
Igår var jag på Gröna Lund med Älsklingen min, Ismail, Rina och Natalie.
Vi hade det super kul och vann tre olika chokladtyper.
HA HA HA.
Älskar man choklad så gör man.

Idag blev det först kyrkan för att prata om dopet och sen en sväng förbi Nacka Forum med Lilja, Mamma och Natalie. Mamma köpte en fin dräkt till Lilja och även kläder till Noah, läääääääääääääääängtar efter den där ungen så mycket så att det är sjukt.

Men nu ska jag vara social mot Natalie och invänta att min dotter vaknar.
Puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: