Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

11 Augusti 2011 Torsdag.

Kategori: Mammalivet



Hello Hello!
Natten gick väl bättre än jag trott, men jag satt ju i och för sig i soffan och sov, då jag vet av egna erfarenheter att det brukar bli bättre när jag sitter upp när världens hosta är nära mig.

Vaknade av ett samtal av Älsklingen min inatt och jag blev orolig, men efter ett tag så blev jag lugn igen för då var allting klart och han hemma igen.

Lilja vaknade runt sju idag och jag var med henne innan jag somna igen. Då det verkligen tagit på min kropp att vara sjuk, har knappt kunnat röra mig från soffan till toan så Natalie har hjälpt mig med Lilja och det betyder jätte mycket för mig. Eftersom jag inte heller har velat smitta ner min prinsessa, men nu är jag mer eller mindre tillbaka på benen igen, vilket känns så himla skönt och bra.
Men trots att jag är på benen igen har vi inte gjort så mycket mer än att titta först på Våra bästa år sen fortsätta med Sjunde Himlen och därefter Hem till gården och därefter bara pratat om allt som livet berör.

Nej, nu blir det snart duschen för att sen åka en sväng till stan då Natalie vill ha sällskap när hon ska köpa något. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: