Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10 Augusti 011

Kategori: Mammalivet

Natalie kom igår och sov kvar.
Hon sov om en stock under natten,  vaknade bara till någon gång när Lilja skrek till.
Men annars sov hon, haha.

Vaknade tidigt (inte för jag sovit bra, utan somnade bort för ungefär en timme i rummet) och pratade med Mamma tills jag tillslut somnade sittande i soffan.
Fick mig en timmes sömn eller något, och sen vaknade Natalie och inte för att hon begär att jag ska umgås med henne, så vill jag göra det, inte direkt snällt att bara hej svejs.

Inte för vi gjort så mycket, kollat runt lite och pratat om en del saker.
Lilja sover för tillfället men hon lär inte sova så länge då det är matdags för henne.

Hostan, kräkningarna och magvärken har fortfarande inte gått bort och lär nog inte göra det heller på ett tag, allt blir bara värre och värre för varje minut som går.
JOBBIGT VÄRRE!

Men nu ska jag spela lite på Cityille.
Peaaaaaaaaaaaaaace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: